Ako sa stať členom klubu DuoLife
Vstup do klubu je veľmi jednoduchý, stačí sa jednoducho zaregistrovať CEZ PARTNERSKÝ LINK u nášho dodávateľa DuoLife a nakupovať produkty so zľavou a výhodami.
Ponúkame možnosť registrácie do firmy DuoLife, vďaka čomu získate zľavu 15% až 30% na všetky produkty DuoLife. Ak sa chcete dozvedieť, ako postupovať, čítajte ďalej, postupne si všetko vysvetlíme.
Na výber máte dve úrovne členstva:
- PREFEROVANÝ ZÁKAZNÍK: nakupujete so zľavou do 15%.
- CLUB MEMBER/ ČLEN KLUBU: až do vykonania jednorazovej objednávky za minimálne 250B bodov nakupujete ako Preverovaný klient t.j. so zľavou do 15%. Následne po 250B bodovej jednorazovej objednávke máte klubové ceny, t.j. so zľavou do 30%.
REGISTRÁCIA JE PLATNÁ AŽ PO AKTIVÁCII KONTA A VYTVORENÍ OBJEDNÁVKY.
Keď sa zaregistrujete ako preferovaný zákazník
- budete mať zľavu do 15% (pri úvodnej objednávke je nižšia zľava).
- preferovaný zákazník ste vtedy, ak objednáte tovar za menej ako 250 bodov.
Keď sa zaregistrujete ako club member
- budete mať zľavu do 30% (pri úvodnej objednávke je nižšia zľava).
- club member ste vtedy, ak objednáte tovar minimálne za 250 bodov
- ak objednáte 4 mesiace po sebe, aspoň za 250 bodov každý mesiac, získate od firmy DuoLife bonus produkt v hodnote okolo 100 eur
Dôležité
- AK DO 14 dní od registrácie nevykonáte objednávku aspoň za 50B bodov = 1 produkt, váš účet bude vymazaný.
Inforámcie
- tovar odosiela dodávateľ po uhradení objednávky
- ako člen klubu si nakupujete kedy chcete a koľko chcete, nie sú stanovené žiadne minimálne mesačné odbery
Doprava
- Ak chcete využiť akciovú dopravu za 1€, vyberte si po zadaní hlavnej objednávky ešte jeden produkt zo zoznamu v SEKCII PRÉMIÍ.
Platí sa v Klube DuoLife poplatok?
- Nie, Klub DuoLife je zadarmo.
Musím nakupovať pravidelne?
- Kedy a koľko si nakúpite je len na VÁS.
Kedy bude tovar doručený?
- Ak ste platili kartou, tak sa tovar okamžite expedoval štandardne je dodaný 2-3 pracovné dni, ak sa tovar hradil prevodom, bude expedovaný až po pripísaní platby.
Odkiaľ je tovar expedovaný?
- Z centrálneho skladu z PL.
Prečo sa nedá platiť na dobierku?
- Ako člen klubu, alebo preferovaný zákazník nakupujete priamo u nášho obchodného partnera. Nakoľko ide tovar zo zahraničia, nie je možné platiť na dobierku, pretože je tu riziko neprevzatia tovaru a zvýšených nákladov.
Sme tu pre vás, aby sme vám pomohli s registráciou. S úplnou dôverou sa na nás obráťte, ak máte ďalšie otázky.
Tel: 0907060776
Mail: info@zdravie-shop.sk